FAQ
Kuinka kauan tilauksen toimituksessa kestää?
Kaikki tilaukset toimitetaan pääsääntöisesti 1-3 arkipäivän kuluessa. Poikkeuksena jälkitoimitus- ja tilaustuotteet, joiden toimitusajat näet kunkin tuotteen tuotesivulla. Mahdollisista viivästyksistä ilmoitetaan sähköpostitse.
Kuinka voin muokata tilaustani?
Mikäli haluat muokata tai perua tilauksesi, ota yhteys asiakaspalveluun.
Onko OEM varaosa sama asia kuin alkuperäinen?
OEM (Original Equipment Manufacturer) varaosat ovat alkuperäisiä laitevalmistajan tai alihankkijan valmistamia varaosia, poikkeuksena iPhone näyttömoduulit jotka ovat usein kolmannen osapuolen kasaamia.
Kuinka lähetän laitteen huoltoon?
Kun olet tilannut huollon verkkokaupasta, saat sähköpostiisi tulostettavan postin pakettikortin sekä ohjeet laitteen toimitusta varten. Laite toimitetaan takaisin kassalla valitun toimistustavan mukaisesti
Häviääkö tiedostoni kun lähetän laitteen huoltoon?
Tiedostosi säilyvät ennallaan huollon ajan, mutta suosittelemme silti ottamaan laitteesta varmuuskopion ja palauttamaan laitteen tehdasasetukset ennen sen toimittamista huoltoon. Näin laite on helpompi diagnosoida ja testata luotettavasti.
Voinko maksaa laskulla tai osamaksulla?
Maksuvaihtoehtoihimme kuuluu Klarnan sekä Paytrail:intarjoamat lasku sekä osamaksuvaihtoehdot, voit valita maksutavan kassalla.